تولید دومین قسمت "انرژیوم" به همت نوجوانان کانون فرهنگی هنری شهید صالحی
توليد دومين قسمت "انرژيوم" به همت نوجوانان کانون فرهنگي هنري شهيد صالحي

تولید دومین قسمت "انرژیوم" به همت نوجوانان کانون فرهنگی هنری شهید صالحی

حجت الاسلام فرزانه با اشاره به تدوين و توليد برنامه‌هاي نوجوانTV به همت واحد رسانه کانون فرهنگي هنري شهيد صالحي، گفت: اولين برنامه‌اي که توسط اين کانون تدوين و توليد شده برنامه "انرژيوم" است که در سطح فضاي مجازي منتشر شد.
شناسه خبر : 11341 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۲۱

حجت الاسلام «حسن فرزانه موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم، با اشاره به فعالیت های متنوع واحد رسانه کانون شهید صالحی به همت نوجوانان عضو کانون، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صالحی همزمان با شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از قطع ارتباط نوجوانان با مسجد، فعالیت خود را در فضای مجازی و رسانه های جمعی تقویت نمود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به تدوین و تولید برنامه های نوجوانTV به همت واحد رسانه کانون فرهنگی هنری شهید صالحی، گفت: اولین برنامه ای که توسط این کانون تدوین و تولید شده است برنامه انرژیوم می باشد که به موضوع آسیب های فضای مجازی پرداخته است. محتوای این برنامه با کوشش نوجوانان عضو کانون در دو قسمت آماده و در فضای مجازی انتشار یافت.

وی ادامه داد: به منظور ساخت این برنامه ویدئویی مسابقه ای طراحی گردید و از آثار ارسالی نوجوانان در تهیه آن استفاده شد. قسمت اول این برنامه با موضوع ویروس‌های مجازی و قسمت دوم با موضوع فضای مجازی تولید گردید و در کانال نوجوان تی وی (NojavanTV) در پیام رسان های ایتا، سروش، بله، آپارات، روبیکا و اینستاگرام در دسترس است.

 

مدیر کانون شهید صالحی قم یادآور شد: تمامی مراحل ساخت و تهیه محتوای برنامه انرژیوم با همکاری جناب آقای محمدجواد ساویز (مسئول واحد رسانه کانون شهید صالحی) و نوجوانان عزیز عضو کانون شهید صالحی می باشد که برنامه ای شاد و جذاب را آماده نموده است.

 

حجت الاسلام فرزانه با اشاره به برگزاری چندین مسابقه و پویش در ایام شیوع کرونا توسط کانون شهید صالحی، گفت: کانون شهید صالحی در این ایام با برگزاری پویش 60 ثانیه دلتنگی با امام زمان(عج)، مسابقه پاکنویس، و مشارکت در نخستین جشنواره مجازی  «قدس، قلب من» به مناسبت روز جهانی قدس فعالیت های مجازی خود را گسترش داده است.

 

وی ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به منظور شرکت در جشنواره مجازی  «قدس، قلب من» تا 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار روز جهانی قدس، افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال جشنواره به آدرس @qodsghalbeman در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.